Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2008 10:19 - tokio hotel-album "Scream"
Автор: tita96 Категория: Други   
Прочетен: 1673 Коментари: 1 Гласове:
0



image

Scream

You get up
And somebody tells you where to go to
When you get there
Everybody"s telling you what to do
Thank you
It"s been another bloody Monday
And no one
Is asking what you wanted anyway

Nein nein nein…

Scream
"Til you feel it
Scream
"Til you believe it
Scream
And when it hurts you
Scream it out loud
Scream
"Til you feel it
Scream
"Til you believe it
Scream
And when it hurts you
Scream it out loud
Scream (Scream it out loud)

Watch out
Stay awake, they"re lurking
Obsess you, they are always working
Promising everything you never asked for
And one day it"ll be too late
And you"ll beg for more

Nein nein nein…

Scream
"Til you feel it
Scream
"Til you believe it
Scream
And when it hurts you
Scream it out loud
Scream
"Til you feel it
Scream
"Til you believe it
Scream
And when it hurts you
Scream it out loud
Scream

Back to zero
The time"s about to come
Let them know
You"re not just anyone
Scream… (scream it out loud)

The time"s about to come

Scream
"Til you feel it
Scream
"Til you believe it
Scream
And when it hurts you
Scream it out loud
Scream
"Til you feel it
Scream
"Til you believe it
Scream
And when it hurts you
Scream it out loud
Scream

Shut up

No
"Cause you feel it
No
"Cause you believe it
No
And when it hurts you
Scream it out loud

No, no, no…
Scream it out loud
Scream

Превод:

Крещи

Ставаш
 и някой ти казва къде да отидеш
Когато си там
Всеки ти казва какво да правиш
Благодаря
Това ще бъде някой друг кървав понеделник
И никой не те пита какво искаш

Не,не,не.......

Крещи
Докато чувстваш
Крещи
докато вярваш
Крещи
и когато те боли
Крещи силно
Крещи
докато чувстваш
Крещи
докато вярваш
Крещи
и когато те боли
Крещи силно
Крещи (Крещи силно)

Внимавай
Остани буден, те те причакват
Завладяват те, винаги го правят
Обещават ти всичко, което не си искал
И един ден ще бъде твърде късно
и ще се молиш за още

Не, не, не.....

Крещи
Докато чувстваш
Крещи
докато вярваш
Крещи
и когато те боли
Крещи силно
Крещи
докато чувстваш
Крещи
докато вярваш
Крещи
и когато те боли
Крещи силно
Крещи

Отново на нулата
Времето ще дойде
Позволи им да знаят
Ти не си просто някой
Крещи.... (Крещи силно)

Времето за това идва

Крещи
Докато чувстваш
Крещи
докато вярваш
Крещи
и когато те боли
Крещи силно
Крещи
докато чувстваш
Крещи
докато вярваш
Крещи
и когато те боли
Крещи силно
Крещи

Млъкни

Не
Защото чувстваш
Не
Защото вярваш
Не
И когато те боли
Крещи силно

Не, не, не........

Крещи силно
Крещи

 ------------------------------------------------------------------------------------

Ready, set, go

We were running though the town
Our senses have been drowned
No place we haven’t been before

We learned to live and then
Our freedom came to an end
We have to break down this wall

Too young to live a lie
Look into my eyes

Ready, set, go it’s time to run
The sky is changing, we are one
Together we can make it while the world is crashing down
Don’t you turn around

We are looking back again
All loneliness and pain
Never been so wide awake

Breathe slowly in and out
Somewhere beyond the clouds
I can see the morning break
Too young to live a lie
Look into my eyes

Ready, set, go it’s time to run
The sky is changing, we are one
Together we can make it while the world is crashing down
Don’t you turn around

Leave it all behind you now
The final wall is breaking down
We are all it’s all about
Nothing can stop us now

A promise you right know
I"ll never let you down

Ready, set, go it’s time to run
The sky is changing, we are one
Together we can make it while the world is crashing down
Don’t you turn around

Ready, set, go it’s time to run
The sky is changing, we are one
Together we can make it while the world is crashing down
Don’t you turn around
Don’t you turn around
Don’t you turn around

Превод:

Готови, старт!

Тичаме през града
Сетивата ни са удавени
няма място където да не сме били преди


научихме се да живеем
и тогава свободата ни беше към края си
трябва да счупим тази стена

Прекалено млад да живея в лъжа
погледни в очите ми

Готови ,старт!тръгвай време е да бягаш!
небето се променя но ние сме единствени
заедно можем да успеем докато светът се руши
не се обръщай

Гледаме отново назад
нашата самота и болка
Никога досега не са били толкова  събудени


Дишай бавно навън и навътре
така че когато спечелим облаците
мога да видя сутрешната пукнатина

Прекалено  млад да живея в лъжа
погледни в очите ми

Готови ,старт!тръгвай време е да бягаш!
небето се променя но ние сме единствени
заедно можем да успеем докато светът се руши
не се обръщай

Зарежи всичко сега
последната стена се счупва
всички сме и това е всичко
никой и нищо не може да ни спре сега

обещавам ти сега
никога няма да те изоставя

Готови ,старт!тръгвай време е да бягаш!
небето се променя но ние сме предупредени
заедно можем да успеем докато светът се руши
не се обръщай

Готови ,старт!тръгвай време е да бягаш!
небето се променя но ние сме предупредени
заедно можем да успеем докато светът се руши
не се обръщай

не се обръщай

не се обръщай

-----------------------------------------------------------------------------------

Monsoon


I’m staring at a broken door
There’s nothing left here anymore
My room is cold
It’s making me insane

I’ve been waiting here so long
But now the moment seems to’ve come,
I see the dark clouds coming up again.

Running through the monsoon
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won’t hurt
Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we’ll be running somewhere new
Through the monsoon.
Just me and you

A half moon"s fading from my sight
I see a vision in its light
But now it’s gone and left me so alone
I know I have to find you now
Can hear your name, I don"t know how
Why can’t we make this darkness feel like home?

Running through the monsoon
Beyond the world
To the end of time
Where the rain won’t hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I loose myself I think of you
Together we’ll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you
Through the monsoon

Hey! Hey!

I’m fighting all this power
Coming in my way
Let it send me straight to you
I’ll be running night and day
I’ll be with you soon
Just me and you
We’ll be there soon
So soon

Running through the monsoon
Beyond the world
To the end of time
Where the rain won’t hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I loose myself I think of you
Together we’ll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you
Through the monsoon

Through the monsoon
Just me and you
Through the monsoon
Just me and you

Превод:

Мусон (Буря)

Взирам се през счупената врата
Нищо не е останало
Стаята ми е студена
Кара ме  да се побарквам

Чаках тук толкова много
Но в този момент сякаш нещо идва
Тъмните облаци се задават отново


Тичайки през мусона
отвъд Света
към края на времето,
където дъжда не наранява
борейки се със бурята
в синевата,
когато се освобождавам мисля за теб,
Заедно ще тичаме някъде наново (отново)
През мусона
Само  ти и аз


Полумесеца отслабва в погледа ми
Виждам образ в светлината
Но сега си отиде и ме остави сам
Знам, че трябва да те намеря сега
Мога да чуя името ти, не знам как
Защо не можем да првърнем мрака в дом?

Тичайки през мусона
отвъд Света
към края на времето,
където дъжда не наранява
борейки се със бурята
в синевата,
когато се освобождавам мисля за теб,
Заедно ще тичаме някъде наново (отново)
И нищо не може да ме отдели от теб
През мусона

Хей!    Хей!


Борейки се с цялата тази сила,
изпречваща се на пътя ми
изпращаща ме направо при теб
Ще тичам нощ и ден
Ще бъда с теб скоро
Само ти и аз
Ще бъдем там скоро
Много скоро


Тичайки през мусона
отвъд Света
към края на времето,
където дъжда не наранява
борейки се със бурята
в синевата,
когато се освобождавам мисля за теб,
Заедно ще тичаме някъде наново (отново)
И нищо не може да ме отдели от теб
През мусона


През мусона
само аз и ти
През мусона
само аз и ти
 

---------------------------------------------------------------------------------

Love is dead

I hold your letter
In my frozen hand
The last line was long
As long as it burns
My look carries on

With every word
Another feeling dies
I"m left here in the dark
No memories of you
I close my eyes

It"s killing me
We die when love is dead
It"s killing me
We lost a dream
We never had

The world in silence
Should forever feel alone
"Cause we are gone
And we will never overcome
It"s over now

Vultures are waiting
For what"s left of us
What can we take
It all has no worth
If we lose our trust

They"re coming closer
Want you and me
I can feel their claws
Let me go now
Try to break free

It"s killing me
We die when love is dead
It"s killing me
We lost a dream
We never had

The world in silence
Should forever feel alone
"Cause we are gone
And we will never overcome

It"s over now now now
It"s over now now now
It"s over now
It"s over now

Vultures are waiting
For what"s left of us
Taking the last of you
And the last of me

It"s killing me
We die when love is dead
It"s killing me
We lost a dream
We never had

The world in silence
Should forever feel alone
"Cause we are gone
And we will never overcome

It"s over now now now
It"s over now now now
It"s over now
It"s over now

Превод:

Любовта е мъртва

Държа писмото ти
в замръзналата ми ръка
последният ред беше дълъг
дълъг и  изгарящ погледа ми

С всяка дума
Друго чувство умира
Изоставен съм в мрака
Няма спомени от теб
Затварям очите си

Това ме убива
Умираме, когато любовта е мъртва
Това ме убива
Загубихме мечта, която никога не сме имали

Светът е тих
Ще чувствам винаги самота
Защото си отидохме
и никога няма да се върнем
Свърши сега

Лешоядите чакат, за това което е останало от нас
Какво можем да вземем
Нищо не струва, ако изгубим доверието си

Те идват при нас
искат мен и теб
Мога да почувствам ноктите им
Остави ме да си отида сега
Опитай се да се освободиш

Това ме убива
Умираме, когато любовта е мъртва
Това ме убива
Загубихме мечта, която никога не сме имали

Светът е тих
Ще чувствам винаги самота
Защото си отидохме
и никога няма да се върнем
Свърши сега

Всичко свърши сега, сега, сега
Всичко свърши сега, сега, сега
Всичко свърши сега
Всичко свърши сега

Лешоядите чакат
за това, което остана от нас
взимат последното от теб
и последното от мен

Това ме убива
Умираме, когато любовта е мъртва
Това ме убива
Загубихме мечта, която никога не сме имали

Светът е тих
Ще чувствам винаги самота
Защото си отидохме
и никога няма да се върнем

Всичко свърши сега, сега, сега
Всичко свърши сега, сега, сега
Всичко свърши сега
Всичко свърши сега

-------------------------------------------------------------------------------------


Don"t jump


On top of the roof
The air is so cold and so calm
I say your name in silence
You don"t want to hear it right now

The eyes of the city
Are counting the tears falling down
Each one a promise of everything
You never found

I scream in to the night for you
Don"t make it true
Don"t jump

The lights will not guide you through
They"re deceiving you
Don"t jump

Don"t let memories go
Of me and you
The world is down there
Out of view

Please don"t jump

You open your eyes
But you can"t remember what for
The snow falls quietly
You just can"t feel it no more

Somewhere up there
You lost yourself in your pain
You dream of the end
To start all over again

I scream in to the night for you
Don"t make it true
Don"t jump

The lights will not guide you through
They"re decieving you
Don"t jump

Don"t let memories go
Of me and you
The world is down there
Out of view

Please don"t jump
Don"t jump

I don"t know how long
I can hold you so strong
I don"t know how long

Just take my hand
Give it a chance
Don"t jump

I scream in to the night for you
Don"t make it true
Don"t jump

The lights will not guide you through
They"re deceiving you
Don"t jump

Don"t let memories go
Of me and you
The world is down there
Out of view

Please don"t jump
Don"t jump
And if all that can"t hold you back
I"ll jump for you

Превод:

Не скачай

Горе на покрива
Въздуха е толкова студен и спокоен
Изричам името ти в тишината
Не искаш да го чуеш точно сега


Очите на града
Броят сълзите, падащи надолу
Всяка една е обещание
За всичко, което не си намерил

Аз викам в нощта за теб
Не го прави истина
Не скачай


Светлините няма да те ръководят
Те те мамят
Не скачай


Не оставяй спомените да си отидат
От мен и теб
Светът е там долу, извън видимото
Моля те, не скачай

Отваряш очите си,
Но не можеш да си спомниш защо
Снегът пада тихо
Вече просто не можеш да го усещаш


Някъде там
Си се изгубил в болката си
Мечтаеш за края,
За да започнеш всичко отново

Аз викам в нощта за теб
Не го прави истина
Не скачай


Светлините няма да те ръководят
Те те мамят
Не скачай


Не оставяй спомените да си отидат
От мен и теб
Светът е там долу, отвъд видимото
Моля те, не скачай

Аз викам в нощта за теб
Не го прави истина
Не скачай

не знам колко дълго
мога да те призная че си силен
не знам колко дълго

просто хвани ръката ми
дава ти се шанс
не скачай


Светлините няма да те ръководят
Те те мамят
Не скачай
Не оставяй спомените да си отидат
От мен и теб
Светът е там долу, отвъд видимото
Моля те, не скачай


И ако всичко това не може да те задържи
Тогава и аз скачам за теб…
 

--------------------------------------------------------------------------

On the edge

Its getting light outside
She is still there but no one cares
They sang her Happy Birthday yesterday without her
Do you want to see yourself flying through the night?
This gift is what you need
You"re gonna be alright
Eyes close and fall

Her first time on the edge
The scars will stay forever
Side to side with death
A moment that feels better
Darkness and light are blinding her sight
She"s not coming back

Its getting light outside
She cannot sleep "cause time stands still
Someone"s hand is touching her, she has no will
Each time when it hurts, she just feels so alone
She doesn"t care at all
Her memories are long gone
Eyes close and fall

And closer to the edge
The scars will stay forever
Side to side with death
This time feels even better
Darkness and light are blinding her sight
She"s not coming back

She shuts the door
She longs for more and more
And more
She shuts the door
She longs for more and more
And more
Just once more

Everyone is watching
Her arms are so sore
But she doesn"t care anymore

And falling from the edge
The scars will stay forever
Side to side with death
This last time even better
Darkness and light are blinding her sight
She"s not coming back

The sky is casting over
Her last wish stays unsaid


На ръба


Навън свети
Тя е още там
Но на никой не му пука
Те й изпяха "Честит рожден ден"  вчера без нея
Искаш ли да се видиш  да летиш през нощта?
Това е подаръка, от който се нуждаеш
Ще бъдеш добре, затвори очи и скочи


Първият й път на ръба
Белезите ще останат завинаги
Лице в лице със смъртта
Този момент се чувства дори по-добре
Тъмнина и светлина заслепяват погледа й
Тя няма да се върне


Навън свети
Тя не спи, защото времето си стой
Нечия ръка я докосва
Тя няма никаква воля
Когато боли, тя се чувства толкова самотна
Не й пука за нищо
Нейните спомени си отиват
Затваря очи и скача


И близо до ръба
Белезите ще останат завинаги
Лице в лице със смъртта
Този момент се чувства дори по-добре
Тъмнина и светлина заслепяват погледа й
Тя няма да се върне


Затваря вратата
продължава за  още и още
и още
Затваря вратата
продължава за  още и още
и още

още веднъж


Всеки гледа
нейните ръце са толкова наранени
но на нея не й пука вече


И падайки от ръба
Белезите ще останат завинаги
Лице в лице със смъртта
Последният момент, дори  по-добре
Тъмнина и светлина заслепяват погледа й
Тя няма да се върне


Небето е над нея
Нейното последно желание
остана неизказано

----------------------------------------------------------------------------

Sacred

I"m still awake for you
We won"t make it together
We can"t hide the truth

I"m giving up for you now
My final wish will guide you out
Before the ocean breaks apart
Underneath me

Remember
To me you"ll be forever sacred
I"m dying but I know our love will live
Your hand above like a dove
Over me
Remember
To me you"ll be forever sacred

You break the ice when you speak
With every breath you take
You save me
I know that one day we"ll meet again
Try to go on as long as you can
Even when the ocean breaks apart
Underneath you

Remember
To me you"ll be forever sacred
I"m dying but I know our love will live
Your hand above like a dove
Over me

Remember
To me you"ll be forever sacred

Forever you
Forever sacred
Forever you
You"ll be sacred

In your eyes
I see the hope
I once knew
I"m sinking
I"m sinking
Away from you

Don"t turn around
You"ll see
You can make it
Never forget

To me you"ll be forever sacred
I"m dying but I know our love will live
Your hand above like a dove
Over me

And one day the sea will guide you back to me

Remember
To me you"ll be forever sacred
To me you"ll be forever sacred

Превод:

Свещен

Още съм до теб
Не го направихме
Не можем да скрием истината

Отказвам се заради теб сега
Моето последно желание ще те ръководи
Преди океана да се "счупи" на парчета, под мен

Запомни
За мен винаги ще си свещена
Умирам, но знам че нашата любов ще живее
Твоята ръка прилича на гълъб над мен
Запомни
За мен винаги ще си свещена

Чупиш леда когато говориш
С всеки дъх, който поемаш
Ти ме запазваш
Знам някой ден ще се срещнем отново
Опитай да си отидеш, докато можеш
Когато океана се разпръсква на парчета под теб

Запомни
За мен винаги ще си свещена
Умирам, но знам че нашата любов ще живее
Твоята ръка прилича на гълъб над мен
Запомни
За мен винаги ще си свещена


Завинаги ти
Завинаги свещена
Завинаги ти
Ще бъдеш свещена

В твоите очи
Виждам надежда
Знам едно
потъвам
потъвам
далеч от теб

Не се обръщай
Ще видиш
Можеш да го направиш
Никога не забравяй

За мен винаги ще бъдеш свещена
Аз умирам, но знам че любовта ще живее
Ръката ти прилича на гълъб над мен

И един ден морето ще те върне при мен

Запомни
За мен винаги ще бъдеш свещена
За мен винаги ще бъдеш свещена

-------------------------------------------------------------------------------

Break away


I"ve got other plans today
Don"t need permission anyway
"Cause here I"m standing after all
With my back against the wall
Against the wall

I put all the blame on you
"Bout me and all that I went through
You don"t give me any choice
Now I"m gonna make some noise
Make some noise

I feel so
Claustrophic here
Watch out!
Now you better disappear
You can"t
Make me stay
I"ll break away
Break away

I"m warning you don"t follow me
I won"t miss you can"t you see
What you wanted, it didn"t work
Go on diggin" in the dirt
In the dirt

Cold sweat on your brow
Now you can hear me shout
Your world is about to destruct
"Cause now I"m gonna pull the plug
Pull the plug

I feel so
Claustrophic here
Watch out!
Now you better disappear
You can"t
Make me stay
I"ll break away
Break away

No more counting all your lies
No more waiting for your goodbye
It"s too late
Much too late

You are like a bitter pill
That I had to take against my will

I feel so
Claustrophic here
Watch out!
Now you better disappear
You can"t
Make me stay
I"ll break away
Break away

I feel so
Claustrophic here
Watch out!
Now you better disappear
You can"t
Make me stay
I"ll break away
Break away
Break away

Превод:

Избягвам

Имам други планове днес
Не се нуждая от разрешението, както и да е
"Защото аз стоя тук с гръб опрян на стената
Стената

Аз поставих цялата вина на теб
За мен и всички, през които минах
Ти не ми даде избор
Сега ще вдигна шум
Вдигам шум

Чувствам се толкова
 затворен тук
Внимавай!
Сега е по-добре да изчезнеш
Не можеш да ме накараш да остана
Ще избягам
Избягвам

Предупреждавам те, не ме преследвай
Не ми липсваш, не виждаш ли
Каквото искаше, не се получи
Закопаваш се
Закопаваш се

Студена под избива на челото ти
Сега можеш да ме чуеш как крещя
Твоят свят се разруши
Защото, сега аз ще дръпна щепсела
Дърпам щепсела

Чувствам се толкова
 затворен тук
Внимавай!
Сега е по-добре да изчезнеш
Не можеш да ме накараш да остана
Ще избягам
Избягвам

Повече няма да броя лъжите ти
Няма да чакам твоето "Довиждане"
Късно е
Твърде късно

Ти си като горчиво хапче
Затова сега тръгвам срещу волята си

Чувствам се толкова
 затворен тук
Внимавай!
Сега е по-добре да изчезнеш
Не можеш да ме накараш да остана
Ще избягам
Избягвам

Чувствам се толкова
 затворен тук
Внимавай!
Сега е по-добре да изчезнеш
Не можеш да ме накараш да остана
Ще избягам
Избягвам

 

------------------------------------------------------------------------------

Rescue me

This used to be our secret
Now I"m hiding here alone
Can"t help but read our names on the wall
And wash them off the stone

I trusted you in every way
But not enough to make you stay
Turn around
I"ve lost my ground

Come and rescue me
I"m burning can"t you see?
Come and rescue me
Only you can set me free
Come and rescue me
Rescue me
Rescue me

We lied when we were dreaming
Our crying was just fake
I wish you could deny it
Here and today

My S.O.S on radio
The only chance to let you know
What I fear
Can you hear?

Come and rescue me
I am burning can"t you see?
Come and rescue me
Only you can set me free
Come and rescue me
Rescue me
You and me
You and me
You and me

The walls are coming closer
My senses fade away
I"m haunted by your shadow
I reach to feel your face
You"re not here
Are you here?

Come and rescue me
Rescue me
Come and rescue me
I"m burning can"t you see?
Come and rescue me
Only you can set me free
Come and rescue me
Rescue me

You and me
You and me
Rescue me
You and me
Set me free
Rescue me

Превод:

Спаси ме

Това беше нашата тайна
Сега се крия тук сам
Безпомощен съм, но чета имената ни на стената
и ги изтривам от камъка

Вярвах ти всеки път
но не достатъчно за да те накарам да останеш
върни се, губя опората си

Ела и ме спаси
Изгарям, не виждаш ли?
Ела и ме спаси
Само ти можеш да не осовбодиш
Ела и ме спаси
Спаси ме
Спаси ме

Лъжехме се, когато мечтаехме
Сълзите ни бяха просто фалшиви
Иска ми се, да беше тук
за да го отречеш
тук и днес
 

Моето S.O.S по радиото
Единственият начин да разбереш
какво чувствам
Можеш ли да чуеш?

Ела и ме спаси
Изгарям, не виждаш ли?
Ела и ме спаси
Само ти можеш да ме освободиш
Ела и ме спаси
Спаси ме
Ти и аз
Ти и аз
Ти и аз

Стените се стесняват
Чувствата ми отслабват
Сянката ти идва при мен
Протягам се за да докосна лицето ти
Ти не си тук
Тук ли си?

Ела и ме спаси
Спаси ме
Ела и ме спаси
Изгарям, не виждаш ли?
Ела и ме спаси
Само ти можеш да не осовбодиш
Ела и ме спаси
Спаси ме

Ти и аз
Ти и аз
Спаси ме
Ти и аз
Освободи ме
Спаси ме
Спаси ме
 

---------------------------------------------------------------------------------

Final day

And now we"re here again
Up on your roof so high
The whole world can just go to hell
For all I care tonight

I can feel the end is near
It all has come, as we had feared
And if our final day has come
Let"s pretend to carry on
And if the end has now begun
Live on (Live on)
Live on (Live on)

I just can"t believe the day has come
When our clocks stand still
The horizon seems to disappear
And all our dreams are unfulfilled

I can feel the end is near
It all has come, as we had feared
And if our final day has come
Let"s pretend to carry on
And if the end has now begun
Live on (Live on)
Live on (Live on)

This is our final day
This is our final day
This is the final thunder
Up on your roof so high
Let"s stay and wait for the morning
Even if it"s not in sight

Has our ending just begun?
Don"t care, pretend to carry on

And if our final day has come
Let"s pretend to carry on
And if the end has now begun
Live on (Live on)
Live on (Live on)

And if our final day has come
Let"s pretend to carry on
And if you"ll stay we"ll always
Live on (Live on)
Live on (Live on)

This is the final thunder
Up on your roof so high
Let"s stay and wait for the morning
Live on (Live on)
Live on

This is our final day

Превод:

Последният ден

И сега сме тук отново
На твоя покрив, толкова високо
светът може да отиде в Ада
за всичко ще ми пука довечер

Мога да почувствам, краят е близо
Дойде всичко, от което се страхувахме
И ако нашият последен ден дойде
Нека да се преструваме и да продължим
и ако края сега започва
Живей
Живей

Просто не мога да повярвам, че денят дойде
Когато часовниците ни стоят още
хоризонта сякаш изчезва
и всички наши мечти са неудовлетворени

Мога да почувствам, краят е близо
Дойде всичко, от което се страхувахме
И ако нашият последен ден дойде
Нека да се преструваме и да продължим
и ако края сега започва
Живей
Живей

Това е нашият последен ден
Това е нашият последен ден
Това е последната гръмотевица
На твоя покрив толкова високо
Нека да останем и да изчакаме сутринта
Дори ако това не е било

Нашият край започна ли?
Не ме е грижа, нека продължи

Мога да почувствам, краят е близо
Дойде всичко, от което се страхувахме
И ако нашият последен ден дойде
Нека да се преструваме и да продължим
и ако края сега започва
Живей
Живей

Мога да почувствам, краят е близо
Дойде всичко, от което се страхувахме
И ако нашият последен ден дойде
Нека да се преструваме и да продължим
и ако края сега започва
Живей
Живей

Това е последния гръм
На твоя покрив, толкова високо
нека да останем и да изчакаме сутринта
Живей
Живей

Това е последния ден
 

------------------------------------------------------------------------

Forgotten children

 

Just a normal day
Streets turn into graves
Traces have been removed
The search was dissaproved

So cold the night
The weak ones lose the fight
So many of them out there
No one seems to care

Lost and so alone
Born but never known
Left all on their own
Forgotten children

You"ll never hear a name
They carry all the blame
Too young to break the chains
Forgotten chilrdren

They see
They feel
Believe
Just like we do
They"re laughing
And crying
Wanna live here
Like me and you

Eyes without light
So tired of goodbyes
Never felt embraced
And frightened of every face
A life in disguise
Hope forever dies

Lost and so alone
Born but never known
Left all on their own
Forgotten children

You"ll never hear a name
They carry all the blame
Too young to break the chains
Forgotten children

They see
They feel
Believe
Just like we do
They"re laughing
And crying
Wanna live here
Like me and you

It shouldn"t really be that way
It shouldn"t really be that way
We see
We feel
Believe
Just like you
We"re laughing
And crying
Wanna live here

We see
We feel
Believe
Just like you
We"re laughing
And crying
Wanna live here
Just like you

Превод:

Забравени деца

Просто нормален ден
Улиците се превръщат в гробове
Следите са премахнати
Разследването е отхвърлено


Така студена е нощта
Слабите изгубиха борбата
Има толкова много kато тях
На никой не му пука

Изгубени и толкова самотни
Родени, но никога познати
Оставени сам-сами
Забравени деца


Никога няма да чуете името
Те носят цялата вина
Толкова млади за да счупят оковите
Забравени деца


Те виждат
Те чувстват
Вярват
Точно като нас
Те се смеят
И плачат
Искат да живеят тук
Като мен и теб

Очи без светлина(блясък) в тях
Толкова уморени от сбогувания
Никога не почувствали прегръдка
И изплашени от всяко лице
Живот в лъжа
Надежда завинаги умряла

Изгубени и толкова самотни
Родени но никога познати
Оставени сам-сами
Забравени деца

Никога няма да чуете името
Те носят цялата вина
Толкова млади за да счупят оковите
Забравени деца
 


Те виждат
Те чувстват
Вярват
Точно като нас
Те се смеят
И плачат
Искат да живеят тук
Като мен и теб

Не трябва всъщност да е така..
Не трябва всъщност да е така..

Ние виждаме
Ние чувстваме
Вярваме
точно като вас
смеем се
и плачем
искаме да живеем тук
точно като вас...

--------------------------------------------------------------------------------

By your side

No one knows how you feel
No one there you"d like to see
The day was dark and full of pain

You write "help"
With your own blood
"Cause hope is all you"ve got
You open up your eyes
But nothing"s changed

I don"t want to cause you trouble
Don"t want to stay too long

I just came here to say to you
Turn around
I am here
If you want it"s me you"ll see

Doesn"t count
Far or near
I can hold you
When you reach for me

Your life is meaningless
Your diary full of trash
It"s so hard to get along
With empty hands

You"re looking for the rainbow
But it died not long ago
It tried to shine just for you
Until the end

I don"t want to cause you trouble
Don"t want to stay too long
I just came here to say to you
I"m by your side
Just for a little while

Turn around
I am here
If you want it"s me you"ll see

Doesn"t count
Far or near
I can hold you
When you reach for me

If the world makes you confused
And your senses you seem to lose
If the storm doesn"t wanna diffuse
And you just don"t know what to do
Look around
I am here

Doesn"t count
Far or near
I"m by your side
Just for a little while

Turn around
Turn around
I am here
Turn around

Doesn"t count
Far or near
Turn around
If you want it"s me you"ll see
Turn around

I can hold you when you reach for me
Turn around
I am here
Doesn"t count
Far or near

I"m by your side
Just for a little while
We"ll make it if we try

Превод:
 

До теб


Никой не знае как се чувстваш
Никой не искаш да виждаш
Денят беше мрачен , изпълнен с болка
Написа "Помощ"
с кръвта си
защото единственото, което ти е останало е надеждата,
отвори очите си, но нищо не се промени

Не искам да ти създавам проблеми
Не искам да остана твърде дълго

Дойдох само за да ти кажа
Обърни се
Аз съм тук
Ако искаш да ме видиш, ето виж ме
Без значение дали съм
близо или далеч
Аз ще те прегърна
Всеки път когато протегнеш ръка към мен


Животът ти е безмислен
Дневникът ти е пълен с глупости
Толкова е трудно да продължиш с празни ръце
търсиш дъгата, но тя е "умряла" преди миг
опита се да блести само за теб до края.


Не искам да ти създавам проблеми
Не искам да остана твърде дълго
Просто дойдох за да ти кажа
Че съм до теб, но за малко

Обърни се
Аз съм тук
Ако искаш да ме видиш, виж ме
Без значение дали съм
близо или далеч
Аз ще те прегърна
Всеки път когато протегнеш ръка към мен

Ако, светът те обърква и се чувстваш изгубена
Ако бурята не спре и просто не знаеш какво да правиш
огледай се
Аз съм тук
без значение е дали съм близо или далеч

До теб съм, но за малко
Ще успеем ако опитаме



Тагове:   HOTEL,   Tokio,   scream,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - viki
01.04.2008 20:45
mn sa qki pesnite!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tita96
Категория: Други
Прочетен: 228969
Постинги: 19
Коментари: 193
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031