Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2008 19:27 - Spomen
Автор: tita96 Категория: Други   
Прочетен: 1809 Коментари: 4 Гласове:
0



Обичам те-това боли!

Обичам те-всичко е сълзи.

Но знай,че последната сълза

                                  Ще капе от твойте очи,защото

Без да знаеш обичаш ме и ти.

imageimageimageimage
Потърсих те, за да те срещна, докоснах те, за да те усетя, поисках те, за да те имам, дадох сърцето си, за да ми дадеш твоето, обикнах те, за да открия, че любовта е страшна стихия!

Да скрия - няма как. Да ти го кажа, аз не мога. Обичам те! Това е знак. Но никога не ще ти го повторя
пак.

Ти не си за мен, нито аз - за теб, но за любовта ни няма лек. Физиката отдавна тайната знае: плюс и минус се привличат и това е!

ИСКАМ Your EyEs,
Щот са VeRy NiCe.
Първо LoOk At mE,
послЕ Don"t Forget Me.
Сърцето ми тик-так FoR YoU,
щот i LoVe YoU!!!


 

...Живей без да мразиш-мразят само слабите!!...;)))
...Живей без да льжеш-льжат само страхливците!!...;)))
...Обичай, защото обичат ВЕЛИКИТЕ!!!!!...

На момиче никога не изневерявай,защото незнаеш колко много я боли.Никога не се ебавай с нея защото преебания ще си ти!

Не мИ пУкЪ За вАс мОмЧеТъ, нЕ мИ пУкЪ зА тЪпАтЪ лЮбОф. Аз сЪм пРоСтУ еДнА КуЧкЪ БеЗ сЪрЦе ЩоТу еДиН НеЩаСтНиК мИ гУ ВзЕ....!!!

ne psuvam,ne pu6a,ne piq i po maje ne hodq-"bah maamu iztaRVAH SI cigarata vav vodkata kato vidqh 1 gotin pich"

Ако всичките ми приятели скочат от мост, аз няма да скоча с тях, а ще бъда отдолу, за да ги хвана.

Не оБичАм СъЛзиТе - Но пЛаЧа за ТеБ !!!
Не оБичАм ЖивоТа - Но ЖивЕя За ТеБ !!!
Не оБичАм СеБе си - НО 0БИЧАМ ТЕБ !!

 

Очите ти са нежен свят,
устните ти - топъл шоколад,
просто казано накратко,
ти си нещо много сладко!

Бог създал ангелчета и ги сложил в Рая, но едно от тях било толкова красиво, че другите го бутнали на земята, много ли се удари, мило?

Болка е когато ме докосваш, Лудост е когато сам сама, Силна сам когато ме обичаш, Търся те във всичко на света!!!

Обичам те и искам да ти вярвам! Обичам те и искам да си с мен! Обичам те и искам да вярвам, Че и ти обичаш само МЕН



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - vidi
30.01.2008 14:26
4esno da si priznaq ne gi bqh 4uvala vsi4ki
цитирай
2. анонимен - dani
01.02.2008 17:09
ami kva da ti kaja mn sq qki
цитирай
3. анонимен - marto
07.03.2008 11:08
super be tan4e
цитирай
4. анонимен - gal4etooooo
11.04.2008 18:27
bravo be tan4e
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tita96
Категория: Други
Прочетен: 228964
Постинги: 19
Коментари: 193
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031